جاذبه های ترکیه، تلفیقی از تاریخ و طبیعت

يکشنبه 8 دی 1398
10:21
admin

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از الفبای سفر در سال های اخیر ترکیه از نظر گردشگری رونق پیدا کرده است. تاریخ غنی ترکیه باعث شده است تا شهرهای آن جاذبه های تاریخی بسیار زیادی برای بازدید ارائه دهند هرچند که نمی توان از طبیعت بکر موجود در نقاط مختلف این کشور همچون سواحل مدیترانه به سادگی عبور کرد.

هر شهر در ترکیه جذابیت های مخصوص خود را دارد به عنوان مثال استانبول برای خرید و گردش بسیار معروف است و آنتالیا به دلیل داشتن هتل های شیک و تفریحات آبی شهرت دارد و شهرهای ساحلی به دلیل سواحل فوق العاده و آرامش بخش زبانزد مردم قرار گرفته اند.

در این بخش نگاهی به شهرهای محبوب ترکیه و جاذبه های شگفت انگیز خواهیم انداخت.

استانبول، پیوند دهنده آسیا و اروپا

استانبول تنها شهری در جهان می باشد که دو قاره را به یکدیگر متصل کرده است و از طرفی اینطور به نظر میرسد که این شهر شهر به وسیله طبیعت به گونه ای طراحی شده است که پایتخت دنیا باشد.

استانبول که در اصل پایتخت گردشگری ترکیه شناخته می شود با برخورداری از جاذبه هایی اعم از طبیعی و انسان ساز همچون مسجد آبی، ایاصوفیه و تنگه بسفروس به مکانی ایده آل تبدیل شده است و سفر به استانبول در تابستان و دیگر فصول سال همواره زیبایی و جذابیت های خود را نیز به همراه دارد.

زیباترین سواحل دنیا در مارماریس و کوش آداسی

گردشگری ساحلی ترکیه همواره یکی از محبوب ترین سفرها برای مسافران به این کشور می باشد و توریست ها به دنبال سواحلی هستند که بتوانند علاوه بر انجام تفریحات متنوع، از آن محیط به آرامشی دست پبدا کنند. از ساحل پرنده گونه ی کوش آداسی در کنار دریای مدیترانه گرفته تا سواحل فیروزه ای مارماریس و شهر تاریخی بدروم در کنار دریای اژه تماما از مناطق فوق العاده زیبا و بهترین شهرهای ساحلی در ترکیه هستند که جذابیت خاص خود را برای گردشگران دارند و آرامش مثال زدنی را در آن ها به وجود می آورند.

آنتالیا، شهری پر از هتل های لاکچری

آنتالیا استانی خوش آب و هوا و تاریخی در ترکیه که اکنون به واسطه بر خورداری از هتل های لوکس و همینطور آثار تاریخی همچون برج ساعت به جامانده از دو امپراطوری بزرگ عثمانی و روم و البته سواحل زیبای شهرهای خود موجب شده است تا سفر به شهر پر از جاذبه آنتالیا یکی از مقاصد مردم برای سفر تبدیل شده است.

هرچند که هتل های آنتالیا تنها نمونه های کمی از اقامتگاه های لوکس ترکیه میباشند و هتل جواهر شیشلی ، تکسیم لاین و تایتانیک سیتی را می توان از دیگر مراکز اقامتی شیک این کشور یاد کرد.


[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]