گردشي به نقاط مختلف جهان

چهارشنبه 27 آذر 1398
10:38
admin

هرکشوری به واسطه قرارگیری در نقطه خاصی از کره زمین، تمدن، مذهب و فرهنگ های متفاوتی که دارد طبیعتا از آثار و جاذبه های منحصر به فردی نیز برخوردار است، از محله های قدیمی که زمانی محل زندگی و تجارت مردم در زمان گذشته بوده گرفته تا موزه هایی که اشیا به جا مانده از سیاست مداران و هنرمندان و دیگر افرادی که روزی توانستند نام خود را در برگه هایی از تاریخ سرزمین خود ثبت کنند را در خود جای داده اند و البته که نباید از مراکز تفریحی و خرید که امروزه ارائه دهند انواع اجناس باکیفیت و تفریحات و سرگرمی های گوناگون هستند و به نوبه ی خود از جاذبه های محبوب شهر خود محسوب می شوند گذشت.

در نتیجه تصمیم گرفتیم که در این بخش گردشی به نقاط مختلف جهان داشته باشیم و بدانیم نقاط نام برده شده در کدام شهر و کشورها قابل مشاهده هستند.

به گزارش ساعت24 و به نقل از الفبای سفر، گردشگری در محله های قدیمی هر کشور شگفتی و جذابیت خاص خود را دارد به این شکل که شما را به سالیان گذشته و تاریخ های پرفراز و نشیب آن سرزمین می برد.
شهر قدیمی لیجیانگ و محله بستکیه دبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با قدم زدن در این مکان ها می توانید خودتان را در تاریخ آنجا غرق کنید و از فرهنگ مردم آن جا دیدن کنید.

اما بعد از حضور در محله های قدیمی و باستانی، بازدید از موزه ها نیز، از دیگر کارهای لذت بخش برای شما می تواند باشد مکان هایی که محلی برای تماشای تمامی آثار به جا مانده از افرادی که روزی در سرزمینشان تاثیری گذاشته اند می باشد.

بنابه عقیده تجارت نیوز، در این میان موزه کرملین مسکو، موزه ملی گرجستان و موزه تاریخ ارمنستان که در 3تا از کشورهای کهن کره زمین قراردارند می توانند احساس قدم زدن در تاریخ را به شما القا کنند.

به هر حال بعد از گشت و گذار در میان خانه ها و بازارهای قدیمی و پیاده روی در سالن های کوچکی که تاریخچه ای بلند و طولانی را درخود جای داده اند نوبت آن می رسد که از مراکز و جاذبه های مدرن نیز دیدن کنید.

اغلب این جاذبه ها، در برخی از کشورها به صورت مراکز خرید هستند که علاوه وجود فروشگاه های مختلف که ارائه دهنده اجناس مختلف هستند، کافی شاپ ها، رستوران ها و حتی مراکز تفریحی و سرگرمی نیز در آن جا مشغول فعالیت می باشند.

در این میان به گزارش وبسایت زوم جی و به نقل از الفبای سفر، مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا، مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت، مرکز خرید سیام بانکوک از مراکزی هستند که می توانید تجربه خرید رنگین کمانی را در آنجا کسب کنید.


[ بازدید : 154 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]