ترکیه، ایده آل ترین مقصد برای تمامی سلیقه ها

چهارشنبه 27 آذر 1398
10:11
admin

سفر برای گردشگران می تواند اهداف گوناگونی داشته باشد، بسیاری به دنبال آن هستند تا به دل تاریخ بروند و از آثار به جا مانده از گذشتگان دیدن کنند بسیاری دیگر نیز دنبال آن هستند تا در طبیعت بکر مقصد همچون سواحل، جنگل و ... حضور داشته باشند و از این زیبایی و آرامش لذت ببرند از طرفی بعد از یک سفر پر ماجرا دنبال آن هستند تا سوغاتی و هدایای خوب و با کیفیت را برای خود و نزدیکان خود به رسم یادگار از آن کشور خریداری کنند.

اما کدام کشورها میتوانند مکانی کامل و ایده آل برای اهداف گونانونی که گردشگران برای سفر خود در نظر دارند باشند؟

به گزارش رکنا و به نقل از الفبای سفر، بی شک ترکیه را می توان در این لیست گنجاند، کشوری که آثار تاریخی و باستانی گوناگونی را در خود جای داده است، آثاری همچون مسجد ایاصوفیه،کلیسا چورا استانبول، مسجد مرادپاشا که نمونه هایی از تمدن امپراطوری عثمانی هستند که هرکدام می توانند یک گردشگری بی نظیر در تاریخ ترکیه باشند ، هرچند که نمی توان از ساحل دریای مدیترانه و دریای سیاه و دیگر جاذبه های طبیعی موجود در این کشور به سادگی عبور کرد.


اما بعد از سفر در دل طبیعت بکر و بازدید از تاریخچه نوبت به محبوب ترین قسمت از یک سفر یعنی خرید سوغاتی می باشد، و مسلما مراکز خرید ترکیه بهترین مکان برای خرید هدایا با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند.

به عنوان مثال طبق ادعای تجارت فردا، مرکز خرید مارماریس را می توان بین یکی از هزاران مراکز خرید فوق العاده ترکیه قرار داد که در نزدیکی سواحل قراردارد و فروشگاه های آن ارائه دهنده اجناس مرغوب ترک هستند و در آن جا می توان خرید بهتر و ذخیره پول بیشتر را در آن جا تجربه کرد.


هرچند که بنابه نظر پارس نیوز و به نقل از الفبای سفر، هدف تعداد زیادی از مسافران از جمله ایرانیان برای سفر به ترکیه صرفا خرید اجناس مخصوصا پوشاک می باشد که مرکز خرید جواهیر استانبول از بهترین مراکز خرید این کشور می باشد که خریداران علاوه بر خرید اجناس باکیفیت می توانند از دیگر امکانات موجود در آنجا همچون رستورانهای بین المللی و ترک، کافه و همینطور خدمات فروشگاه های دیجیتالی بهره مند شوند.


با این تفاسیر آژانس مسافرتی الفبای سفر که ارائه دهنده انواع تورهای ترکیه و بلیط هواپیما به این کشور است می تواند بهترین گزینه برای بهره مند شدن از یک سفر فوق العاده باشد.




[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پارسیان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]